fredag den 20. april 2012

Børneværelse

Nåh nu MÅ jeg altså snart få taget stilling til hvordan pigernes værelse skal se ud.. Tror det bliver en blanding af det gamle fine og det farverige retro.. Er ikke selv til de skrigende farver i fx stue, køkken osv, men til børnene er jeg ellevild med det.. Er faldet over nogle ting som jeg overvejer at indrette efter.. De er lamper er bare såå fine.. De kan købes i alle farver hos www.lirumlarumleg.dk
Så faldt jeg over denne taburet fra Sebra.. Og tænker... Mon ikke man selv lige kunne hækle sådan et betræk, det skal ihvertfald prøves..
Ja der er mange ideer.. Mht senge så har pigerne nu deres alm tremmesenge og de fungere jo super.. MEN jeg har da total forelsket mig i de her nye populære lille Per senge.. Og syntes da klart mine piger fortjener sådan nogle senge.. Men pyha det ved jeg så ikke lige om den kære bankmand er enig i.. De er godt nok temmelig dyre.. Specielt når man som tvillinge mor skal have dobbelt af alt.. Der skal jo ikke gøres forskel.. Hmm.. Hvis nogen ligger inde med nogle forhandlere der sælger dem billigere så skriv endelig...
Fandt også lige denne... Super sød..

2 kommentarer:

  1. Det kommer an på hvor meget du vil sætte sengene i stand selv, og hvor langt du er villig til at køre efter dem...

    Men er man god til at holde øje med den blå avis (og hurtig på aftrækkeren) kan du få en komplet seng til mellem 1700-2500,-
    Ellers kan du også bestille 2 ved ham her http://www.dba.dk/tremmeseng-birketrae-ny/id-81325288/
    Du skal selv grund og male dem dog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen..
      1000 tak for dit svar.. Har været inde og lure dem på DBA, og sådan et par fine senge må jeg da vist bare have..
      Og så må man sige at det pludselig er en pris man kan være med på.. Fedt du lige nævnte DBA

      Slet