søndag den 13. maj 2012

Indbringende dag i Skalborg

Jeg har idag brugt dagen på Aalborg bagagerumsmarked. Vi havde selv en stand deroppe, og som sædvanligt kom jeg hjem med mere end planen var.. Nogle af dagens største kup kommer på senere, da de ikke kunne være i bilen, og må derfor lige hentes senere.. ;-)
 Men må altså lige blære mig lidt for det var nogle ret vilde kup..

  Gammel Børne spejl-kommode


I TROR DET ER LØGN.. Junior dyne, gammel og med de fineste gamle blå trykknapper.. 10 kr......

3 kommentarer:

  1. Hej sikke nogle fine fund... uha kender alt for godt det der med man kommer hjem med en masse ting efter et markede. Men efterhånden er jeg begyndt at spørge mig selv om, om det er noget jeg har behov for... det hjælper nogle gange..smil ha dejlig aften

    SvarSlet
  2. Du er fantastisk til at finde de gode ting!
    Sig lige til hvis du får for meget af det stof med elefanterne ;-9
    Glæder mig til at se hvad du eller har købt!

    SvarSlet
  3. De der elefanter - det er jo sådan et fund man altid drømmer om! Sikke et kup :)

    Mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

    SvarSlet