fredag den 13. april 2012

Blog award

Er ikke helt klar over hvad det indebære at blive indstllet til sådan en fornem blog award, men det lyder spændende.. Jeg har fået stafetten fra Fru Ugelvig , som har været så sød at blive fast læser her hos mig.
Skal finde 4 nye deltagere der har under 100 faste læsere.. Og ellers linke til hende jeg har fået den af www.ugelvig.blogspot.com (jeg ved godt at mit link ikke fungere, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.. ) HJÆLP!!! Trykker på link inde i indlæg og indsætter adressen, men der kommer inetet!!! Har prøvet 10000 gange nu og intet sker der.. SÅ nogen der kan give en god forklaring?????? Samt besvare de 5 spørgsmål Hvorfor begyndte du at blogge??? Jeg fandt ud af at min gamle krea veninde BOSELADE havde fået sig en blog. Og så blev jeg jo meget nysgerrig. Og efter jeg i noget tid havde sidde og luret på hendes blog samt andres, ville jeg da også være med.. Har fået enormt mange ideer og inspiration her fra blogland og syntes bare det er enormt hyggeligt.. Hvilke blogs følger du??? Læser mest de kreatives blogs. Blogs der minder om min egen, det er der jeg henter inspiration og ideer. Favorit farve??? Mine yndlings farver skifter indimellem, men ligenu er lilla og grøn et hit.. Det kommer meget an på hvor farverne skal bruges. I mit hjem er det mest lyse jordfarver og sølv jeg bruger, men engang imellem skal der også noget farve til. Farvorit film Århh ja, godt spørgsmål.. Er meget til de film hvor der skal tænkes lidt.. Som a beautiful mind, hide and seek... Spænding og lidt gys er lige mig... Kærligheds-film er jo heller ikke helt dårlig Fx PS. I LOVE YOU Hvilket land drømmer du om at besøge?? Jeg har de sidste par år rejst en del på badeferier, og må sige at INTET slår Thailand. Så det er klart min drøm at rejser dertil igen.. Er meget facineret af folket,naturen, maden, de billige priser osv ;-) Det er lige noget for mig.. Sender Awarden videre til : WWW.HEJLSVIG:BLOGSPOT:COM , WWW:KREANURLIGHEDER:BLOGSPOT:COM ,WWW:HAPPYMAMA-STINEDAMBORGPEDERSEN.BLOGSPOT.COM, WWW.PRIKKER.BLOGSPOT.COM

6 kommentarer:

  1. Hej søde Maja,

    forklaringen er simpel, i hvert fald hvorfor linket ikke virker.. Det er den forkerte blog adr. der er sat ind.. :) min blog adr. er

    http://frugelvig.blogspot.com

    kh Marianne

    P.S. har svaret på dit indlæg på min blog, måske det kan hjælpe dig videre. :)

    SvarSlet
  2. Hej Maja.

    Mange tak for den fine award - den er jeg glad for! Jeg sender derfor med glæde stafetten videre...

    God weekend,
    Kh. Sidsel.

    SvarSlet
  3. Hov, forresten vil jeg opfordre dig til at melde dig til Blogudfordringen på min blog. Det er super sjovt at være med:)

    SvarSlet
  4. Tillykke med prisen !
    Ring lige til mig.... så finder vi ud af det med de link :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har sendt en forklaring på mail :-)

      Slet
  5. HHHJÆÆÆÆÆÆlp ! jeg er ikke nogen IT nørd så jeg er lidt rundtosset men tusind tak for den ;)
    Nu vil jeg så prøve at sætte mig ind i hvordan jeg skal gøre
    men man kommer ikke let igemmen blogland
    hihi jeg prøver
    Kh Mette

    SvarSlet